Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Finio | użytkownik

imię i nazwisko adreswsrodziemie zarejestrowany04.12.2009 @13:56:23 ostatnio na stronie19.01.2012 @12:02:44
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty29 komentarze263 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~grzdylll    24.06.2010 @14:27:51
ej masz taka koszulke dla mnie??
~czornyy    23.06.2010 @18:19:04
antonio wisi już tylko z sentymentu.. pozdrawiam
~agmi35    21.06.2010 @16:22:32
Dzięki
_______
Wszystko, co doskonałe, dojrzewa powoli.

~cramoisiefleur    21.06.2010 @15:20:02
dzieki:D
_______
....
~Dexter85    20.06.2010 @17:09:41
~pchi    19.06.2010 @12:21:13
jak jo Ci dom fotomontage to się nie pozbierasz, wrzuce jeszcze inne robilismy z Grzdylllem wszystkie, i tez maja dwa oczy co mnie tyz zdziwilo
~michalnarewski    14.06.2010 @20:24:53
dzięki za odwiedziny, zapraszam ponownie.
mn
~pchi    10.06.2010 @08:19:12
Lopi Klopi wziął sie w koncu do RoBoTy!!!!!!! super chcę więcej więcej!!!!!!!!
~pchi    02.06.2010 @17:26:21
yhhhhhhhh!!!!!!!!!!1co z Tobą mnie poganiasz a ja też czekam i czekam leniuszku
~pchi    01.06.2010 @15:00:11
a moze by tak cos sie ruszyc co??
~aleksandracupcake    23.05.2010 @23:09:27
Bardzo dziękuję za obserwację

Pozdrawiam!
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
~agmi35    23.04.2010 @20:00:47
BARDZO dziękuję miłemu koledze
pozdrawiam ponownie.
_______
Wszystko, co doskonałe, dojrzewa powoli.

~agmi35    12.04.2010 @10:47:49
Ślicznie dziękuję
pozdrawiam.
_______
Wszystko, co doskonałe, dojrzewa powoli.

~ciziewski    11.04.2010 @16:16:28
dziękówa za słowa
jeśli moje prace w pewnym sensie stają się dla kogoś inspiracją i przyczyniają się do stworzenia nowego dzieła....jest mi niezmiernie miło ...
(jakbyś coś stworzył to z przyjemnością zobaczę)

a blok nie twój

pozdro
~grzdylll    07.04.2010 @15:52:56
a ty co?!?!?!?!?!?!?!??///////////11/1/1/11/1/fdgj,dfnasf
~jasmin2605    10.03.2010 @05:26:01
txs :D
Pozdrawiam
_______
.......chwycić dłoń Boga i walczyć o swoje marzenia, wierząc, że ich spełnienie dokona się zawsze we właściwym momencie.

~mayaq    02.03.2010 @11:27:12
No swietny jest!! Podoba mi sie
~agmi35    01.03.2010 @10:54:02
Dziękuję
pozdrawiam.
_______
Wszystko, co doskonałe, dojrzewa powoli.

~Silv    27.02.2010 @18:55:52
Dzięki bardzo! Pozdrawiam!!!
~mayaq    24.02.2010 @19:01:16
Gdzie on?? :D
~Urrs    20.02.2010 @20:08:53
Dzięki wielkie! Pozdrawiam!!!
~xDoro    15.02.2010 @20:03:11
dziękuję i pozdrawwiam
_______
Warto Zajrzeć http://zaczytani.pl/ksiazka/zloty_cielec,druk
to nie jest link na mój profil
~grzdylll    11.02.2010 @19:10:08
max 20 cm. ale na zywo lepiej zdjecie jest chujowe
~Urrs    09.02.2010 @13:19:50
Dzięki!!! Pozdrawiam!!!
~mayaq    08.02.2010 @00:17:01
Hej! Nie nie mam nic przeciwko, pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt